Com utilitzar els nostres servicis?
Pots convertir-te en un membre abonat de l'Espai ideo Start-UPV amb tarifa mensual, en la que podràs fer ús de totes les nostres instal·lacions o, si ho preferixes, pots sol·licitar les sales de reunions o conferències quan et siga necessari.
Llocs per a treballar
Coworking
T’oferim una zona de coworking on poder treballar en un espai obert a col·laboracions professionals. La nostra sala disposa, a més de la zona de treball, d’un espai per al descans que convida a la desconnexió i el relax.
Per a disfrutar d’esta zona és necessari que siga membre abonat de l’Espai ideo Start-UPV, amb una tarifa mensual des dels 6 €/mes. Podrà disposar de fins a 10 mòduls setmanals; en horari de matí (de 9 a 14h) i en horari de vesprada (de 15 a 21h) de dilluns a divendres.
En cas d’estar interessat, òmpliga la sol·licitud marcant les dades corresponents al servici que desitja usar i envie’ns-ho a info@espaideo.es o faça-ho arribar a l’ADL de l’ajuntament de L’Olleria.
Servicis que inclou
- Taules de 120×80 cm.
- Cadires ergonòmiques.
- Zona de descans.
- Espai refrigeri amb nevera i microones.
- Ús gratuït de la Sala de Reunions.
- Ús gratuït de la Sala de Multiusos.
- ADSL d’alta velocitat.
- Llum.
- Neteja i Manteniment d’instal·lacions.
- Seguretat.
Tarifes
NÚMERO DE MÒDULS SETMANALS. | PREU |
1 | 6’00 €/mes |
2 | 9’60 €/mes |
3 | 11,40 €/mes |
4 | 13,20 €/mes |
5 | 15,00 €/mes |
6 | 20,40 €/mes |
7 | 22,80 €/mes |
8 | 25,20 €/mes |
9 | 27,60 €/mes |
10 | 30,00 €/mes |
Viver
Disposem de 3 oficines totalment equipades amb mobiliari i d’àmplies dimensions perquè pugues posar en marxa i fer créixer el teu negoci. Tots els nostres despatxos estan dotats d’infraestructures en il·luminació, calefacció, aigua, electricitat i instal·lacions de telecomunicacions.
A més, i si ho desitges, podràs sol·licitar assessorament tecnològic i estratègic a un dels nostres especialistes de l’institut IDEAS-UPV.
Adquirix el teu despatx privat, i tin accés a tots els nostres servicis per una quota mensual des de 32€.
Per a gaudir d’aquet servici és necessari que la teua empresa o idea de negoci siga de base tecnològica. Si complixes estos requisits farcida la sol·licitud i envia-la a info@espaideo.es o entrega-se-la a l’ADL de l’ajuntament de L’Olleria.
Servicis que inclou
- Àmplia taula de 180×80 cm, amb ala i calaixera.
- Butaca i 2 cadires d’oficina.
- Armari.
- Paperera.
- Penjador de peu.
- Domiciliació Empresarial.
- Ús gratuït de la Sala de Reunions.
- Ús gratuït de la Sala de Multiusos.
- ADSL d’alta velocitat.
- Lum.
- Neteja i Manteniment d’instal·lacions.
- Seguretat.
Requisits
Viver d’Empreses. Requisits previs
La persona interessada a ocupar un despatx del viver d’empreses haurà de tindre un projecte de base tecnològica i acompanyar la sol·licitud d’aquest servici amb els documents següents:
- -D.N.I del promotor o C.I.F de l’empresa.
- -Currículum Vitae del promotor o promotors de l’empresa.
- -Pla d’Empresa (objectius, recursos humans, tècnics i econòmics, estudi de viabilitat econòmica, el compte de resultats).
- -Declaració responsable comprometent-se a donar-se d’Alta d’Empresa o en Règim Autònom en un termini no superior a 6 mesos, des de la firma del contracte.
- -Escriptura de Constitució degudament registrada (per al cas de societats) i alta en el Règim Especial de Treballadors Autònoms (per al cas de persones físiques).
- -Declaració censal d’alta en el Cens d’Obligacions Tributàries o en el cens que ho substituïx. ( Model 036 ) .
Tarifes
SALES | PREU |
Viver; Oficina 3 Vistes a Exterior | 60’00 €/mes |
Viver; Oficina 2 Interior | 42’00 €/mes |
Viver; Oficina 1 Interior | 32’00 €/mes |